آموزشتولید محتوا

چطور اینستاگرام را از دسکتاپ بروز کنم؟

این روزها برای راحتتر شدن بروز کردن پروفایل های اجتماعی ، کلی ابزار جدید در اختیار سازمان ها و گروه های مختلف قراردارد. خود من با سیستم شخصی پست های سایت را آماده می کنم، طرح های فوتوشاپ را آماده می کنم و بر خلاف قدیما که عکس پست و متن کپشن را به گوشی ارسال می کردم الان مستقیما از پشت سیستم اینستاگرام خودم رو بروز می کنم. می خوای بدونی چطوری ؟ پس در ادامه با من همراه باش.

اگر پیج شما از نوع بیزنس یا محتوا ساز Creator باشد شما یک ابزاری در فیس بوک دارید به نام facebook creator studio ، این ابزار رایگان فیس بوک به شما این امکان را می دهد تا پست ها را برنامه ریزی کنید و همه کارهای خودتان را از پشت سیستم انجام دهید.

تنها ایرادی که دارد این است که در حال حاضر امکان ارسال استوری از روی این بخش نیست، برای استوری می توانید از ابزارهایی همانند نوین هاب ( در نسخه پولی ) استفاده کنید، این سرویس هم تقویم زمان بندی دارد و هم علاوه بر اینستاگرام می توانید کانال تلگرام، توئیتر ، یوتیوب و هر شبکه اجتماعی دیگر را بروز کنید. در واقع hootsuite ایرانی است.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا