آموزشوردپرس

چطور ارور بروز رسانی دیگری در جریان است را در وردپرس رفع کنیم؟

برخی از ارورهای وردپرس بسیار عجیب هستند و هنوز هم اتفاق می افتند، گاهی اوقات وردپرس بروز رسانی خودکاری را شروع می کند و در آن بقول ساده گیر می کند و به همین دلیل شما وقتی وارد بخش بروز رسانی وردپرس می شوید با هشدار زیر مواجه می شوید که معنای آن این است که بروز رسانی دیگری در جریان است. اگر می خواهید بدانید که چطور این ارور را رفع کنید در ادامه با من همراه باشید.

برای رفع این ارور بایستی وارد داشبورد هاست خود شوید ( سی پنل یا دایرکت ادمین یا هر چیزی که نصب کردید ) سپس همانند تصویر زیر وارد بخش phpmyadmin شوید.

در صفحه ای که باز می شود به دنبال دیتابیس سایت خود بگردید، آن را باز کنید و در بین جداول ، بدنبال جدول wp_options بگردید.

روی wp-options کلیک کنید تا مقادر جدول را به شما نمایش دهد. در این حالت به دنبال core_updater.lock بگردید و از گزینه های کناری آن برروی delete کلیک کنید.

بعد از این کار کافیست مجدد صفحه بروز رسانی وردپرس را رفرش کنید، دیگر خبری از ارور نخواهد بود و بروز رسانی های وردپرس به شما نمایش داده می شوند.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا