کسب و کارمطالب برتر

چرا سازمان شما به نرم افزار CRM نیاز دارد؟

در هر سازمانی با هر مدل فعالیتی ، همیشه یک سری افراد هستند که ما از آنها یا اطلاعاتی می خواهیم یا بایستی در بازه زمانی مشخصی یک سری اطلاعات خاص را به آنها ارائه دهیم. در این بین مشکلی که پیدا می شود این است که رهگیری وضعیت هر کدام از افرادی که با سازمان در ارتباط هستند بسیار دشوار می شود. در اینجاست که نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM وارد میدان می شوند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در واقع محلی است برای ذخیره سازی این تراکنشات اطلاعاتی شما و طرف حساب های شماست، مثلا مشتری شما سفارشی دارد وضعیت سفارش را شما در CRM ثبت می کنید. تا هر زمانی و هر مکانی که نیاز بود بفهمید در کجای کار با این مشتری هستید با چند کلیک بتوانید اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.

البته این روزها نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری شامل ماژول های فراوانی هستند، از جمله مثلا مدیریت پروژه، مدیریت قراردادها و پیش فاکتورها که هرکدام بسته به نیاز شما می توانند برای شما نصب و یا غیر فعال شوند. یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری موجود در بازار نرم افزار vtiger است این نرم افزار که در دو نسخه پریمیوم و نسخه مجانی ارائه می شود می تواند تمامی نیازهای سازمانها را برآورده کند. بروز رسانی های دائمی و رایگان این نرم افزار و همچنین داشتن تمامی ماژول های مورد نیاز از جمله ویژگی های این نرم افزار است. در وب فارسی اگر جستجو کنید کلی شرکت مختلف در زمینه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد که همگی نرم افزار vtiger را فارسی سازی و بومی سازی کرده اند.

در آینده برنامه داریم که آموزش های کاربردی از نرم افزار ویتایگر را در سایت قرار بدیم.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا