اخبار فناوری

چرا بازی AC Unity به تعمیر کلیسای نتردام کمک نکرد

در ماه اپریل سال 2019 کلیسای نتردام آتش گرفت و بخش بزرگی از داخل آن دچار خسارت شد تا جایی که مردم از دولت فرانسه تقاضا کردند که وارد ماجرا شود، چرا که در یک کشور پیشرفته همه چیز توسط بخش خصوصی اداره می شود! دولت فرانسه اعلام کرد که برای تعمیرات این کلیسا همه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

یک عده در این میان از شرکت ubisoft تقاضا کردند که با توجه به مدل سه بعدی دقیقی که از این کلیسا در بازی AC Unity وجود داشت به کمک پروسه بازسازی بیاید. سخنگوی یوبی سافت اعلام کرد که کسی از انها تقاضا نکرده ولی اگر بکند حتما کمک خواهند کرد، همچنین یوبیسافت مبلغ نیم میلیون یورو به این تعمیرات کمک کرده است.

البته یوبیسافت اعلام کرده که دو سال برای مدل سازی این کلیسا در بازی وقت صرف شد و بسیار هم دقیق این کار انجام شد ولی در نهایت برای اینکه این ساختمان در یک مجموعه بازی قابل استفاده باشد تغییراتی در مدل سه بعدی ایجاد شده که شاید باعث شود که تعمیرکاران در تعمیر و ایجاد طرح سه بعدی از نتردام دچار مشکل شوند.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا