آموزشوردپرس

نحوه رفع خطای “این سایت یک مشکل فنی را تجربه می کند” در وردپرس

در این پست به شما می خواهم آموزش دهم چطور خطای The Site Is Experiencing Technical Difficulties را رفع کنید. خطای فوق در وردپرس فارسی با نام این سایت یک مشکل فنی را تجربه می کند شناخته می شود.

این خطا در دو حالت نمایش داده می شود. حالت اول فقط عنوان خطا نمایش داده می شود و در حالت دوم علاوه بر عبارت فوق ، عبارت ” صندوق ایمیل ادمین یا مدیر سایت را بررسی کنید ” نیز اضافه می شود. The site is experiencing technical difficulties. Please check your site admin email inbox for instructions. عبارت انگلیسی حالت دوم است.

برای رفع خطای فوق بایستی در حالت ریکاوری وارد داشبورد وردپرس شوید. برای این خطا معمولا یک ایمیل برای شما ارسال می شود که در آن ایمیل همانند تصویر زیر لینکی به حالت ریکاوری قرارداده شده است:

با زدن برروی آن لینک ، شما به صفحه لاگین وردپرس در حالت ریکاوری می روید:

بعد از لاگین شدن در داشبورد وردپرس ، پلاگین یا تمپلیت دارای ارور به شما گفته می شود ، در مثال ما یک پلاگین باعث ایجاد خطا شده است.

با رفتن به لیست افزونه ها می توانید پلاگین دارای خطا را از کار بندازید و بعد از این کار در نوار بالای وردپرس برروی دکمه قرمز رنگ خروج از حالت ریکاوری کلیک کنید تا سایت شما به حالت عادی بازگردد.

اگر ایمیل ریکاوری را دریافت نکرده بودید، کافیست پوشه تم و پلاگین وردپرس را تغییر نام دهید و دونه دونه افزونه ها و تم ها را فعال کنید تا ببینید مشکل از کجای سیستم است.

امیدوارم این آموزش برای شما مفید بوده باشد. موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا