آموزشتولید محتوا

مناسبت های مهم ماه بهمن 1399

هر ماه کلی مناسبت جدید با خودش می آورد که برای افرادی که دوست دارند در فضای مجازی موفق باشند واجب! است که این مناسبت ها را در تقویم خود ثبت و برای آنها برنامه ریزی تولید محتوا انجام بدهند. در این پست ها مناسبت های مهم ماه را بر می شماریم و سعی می کنیم با ذکر مثالهایی به شما در ایجاد ایده پولسازی کمک کنیم. پس با ما همراه باشید.

اگر بخواهم به طور کلی یک منبع به شما معرفی کنم که تمامی رویدادهای مهم ملی و مذهبی را در خود گنجانده باشد بایستی به شما وبسایت time.ir را معرفی کنم. تمامی مناسبت های مهم ماه، از مناسبت های کهن ایرانی تا مناسبت های بین المللی معروف را در خود جای داده است، همچنین می توانید در تقویم گوگل ، مناسبت های کشورهای مختلف را در تقویم خود اضافه کنید تا مثلا بدانید در اروپا چه روزی عید پاک است و … .

در ماه بهمن دو تا تاریخ بسیار مهم داریم که بایستی برروی آن برنامه ریزی کنید، اولین تاریخ 15ام بهمن روز مادر است و دومین تاریخ 26 بهمن ، که روز ولنتاین نام دارد می باشد. برای این دو روز در هر کسب و کاری هستید بایستی جشنواره تخفیفی ایجاد کنید. می توانید تاریخ اتمام جشنواره خودتان را 15 اسفند انتخاب کنید، 15 اسفند روز مرد است.

سعی کنید برای این دو تاریخ مهم بهمن ماه یک ایده فروش از همین الان داشته باشید ، اگر می توانید روی خدمات خود تخفیف ارائه دهید حتما این کار را انجام دهید.اگر هم شما ادمین صفحات دیگران هستید به مشتریان خود نیز این مسئله را پیشنهاد دهید. طرح های گرافیکی را از قبل برای این روزها آماده داشته باشید تا فرصت فروش خوب این روزها را از دست ندهید.

موفق باشید

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا