محتوای تولید شده توسط کاربران ، ترند جدید اینستاگرام

محتوای تولید شده توسط کاربران یا User-generated content ترند جدید اینستاگرام است. یک سری تولید کننده محتوا و ولاگرهای جدیدی ظهور کرده اند که با هشتگ UGC خودشان را پروموت می کنند.
حالا این محتوای تولید شده توسط کاربران به چه دردی می خورد؟ اصلا چطور معنا دار می شود؟
اول اینکه برای شرکت در این نوع تولید محتوا نیازی به دنبال کنندگان زیاد ندارید. هدف شما این است که محصولات یا خدمات یک برند معروف را با تولید محتوا تصویری یا ویدئویی به صورتی که اکانت برند مورد نظر تگ شده باشد با هشتگ هایی مثل عبارات زیر در اینستاگرام منتشر کنید.
#UGC
#نام_برند
#نام_محصول
#UGCنام_برند
بعد که این محتوا تولید شد، برند اصلی آنها را در استورهای و پست های خودش پروموت می کند و کسی که مثلا می خواهد یک کیف دستی زنانه بخرد می تواند براحتی ، در استایل ها و در شرایط مختلف محصول مورد نظرش را مشاهده کند. این شیوه بازاریابی از اینفلوئنسرها گویا جواب بهتری می دهد.

این شیوه در تیک تاک و اینستاگرام خیلی ترند شده ولی در وبلاگ های سنتی بلاگ اسپات یا سایت ها هم نظیر این گونه پست ها در حال رشد است.