آموزشوردپرس

شخصی سازی منوهای داشبورد وردپرس

منوهای وردپرس با نصب وردپرس فارسی ، کاملا فارسی نمی شود و ممکن است افزونه هایی نصب داشته باشید که از زبان فارسی کلا پشتیبانی نمی کنند و این باعث شلوغی داشبورد شما می شود. در این پست به شما یک افزونه معرفی می کنیم که به کمک آن می تونید همه منوهای وردپرس رو کاملا فارسی و اصلا به نام هایی که دوست دارید ویرایش کنید. مثلا ووکامرس رو بکنید فروشگاه!

افزونه ای که برای این کار باید نصب کنید Admin Menu Editor نام دارد که می تونید از اینجا بدستش بیارید. بعد از نصب و فعال سازی داخل تنظیمات وردپرس شما جا خوش خواهد کرد.

بعد از باز کردن کل منوهای اصلی و شاخه های زیر مجموعه منوهای اصلی رو مشاهده می کنید و با کلیک برروی هر کدام می تونید نامی که نمایش میده و همچنین چه کاربری به آن دسترسی داشته باشه رو ویرایش کنید. مثلا ووکامرس رو بکنید فروشگاه و فقط کاربر ادمین ببینه، و مثلا ادمین کاری به کامنت ها نداره و دوست ندارید ادمین ها کامنت ها رو ببینن، اولا اسم بخش رو از دیدگاه بذارید کامنت ، بعد از اون هم دسترسی رو بذارید برای مدیر فروشگاه.

در نهایت برای ذخیره شدن تغییرات لازمه که برروی save changes کلیک کنید، البته فراموش نکنید خود همین افزونه از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنه و بایستی در تنظیمات نام منوی مربوط به admin menu editor رو ویرایش کنید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا