آموزشاخبار کریپتوارز دیجیتال

ریزش قیمت ، فرصت خرید بیشتر

در چند روز گذشته قیمت بیت کوین ریزش داشت، بعد از مطالعه کلی ایده در سایت های مختلف که دلایل این موضوع را بررسی کرده بودند ، دو موردی که بیشتر از همه تکرار شده بود را اینجا مطرح می کنم.

اولین موردی که خیلی از اکانت های پریمیوم و معروف تریدینگ ویو به اشتراک گذاشته بودند دست کاری عمدی بازار بود تا یکی از رقبای اصلی یا به اصطلاح نهنگ های بازار را مجبور به فروش و ترک بازار کنند که گویا در این زمینه موفق بودند و گویا این نهنگ بخشی از دارایی خودش را فروخته است.

دومین موردی که در این ریزش تاثیر داشته است ، افزایش جهانی ارزش دلار است که بعد از این اتفاق افتاد که آمریکا اعلام کرد که میزان بیکاری آنها کمتر از زمان شروع همه گیری کرونا شده است، این موضوع ارزش دلار را نسبت به دارایی های دیگر افزایش داده است و باعث ریزش در ارزش بازار ارزهای دیجیتال شده است.

هرچه بود گذشت و الان فرصت استفاده از کف های قیمتی ارزهای مختلف است، از بیت تورنت گرفته، تا RVN همه در کف قیمت هستند ، ارز FTM هم در کف ترین قیمت خود به سر می برد. از این فرصت ها استفاده کنید، بقول یک آدم معروف که نامش خاطرم نیست وقتی در بازار خون به پا می شود می تونی سود کنی! الان بازار کاملا قرمز است، پس سود کن

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا