سخت افزارلپ تاپ

راهنمای خرید لپ تاپ – بررسی لپ تاپ MSI Prestige 14 Evo

اگر دنبال یک لپ تاپ بسیار خوب برای امور اداری ، مصرف مدیا و کاربری عمومی هستید حتما این بررسی را تا انتها مطالعه کنید. لپ تاپ MSI Prestige 14 Evo یک لپ تاپ بسیار خوب است. ام اس آی در این لپ تاپ سعی کرده بالانسی از کارایی و زیبایی را ایجاد کند.

مشخصات فنی این لپ تاپ را از پردازنده آن شروع می کنم. پردازنده نسل یازدهمی به همراه گرافیک داخلی برای این لپتاپ درنظر گرفته شده است. Intel Core i7-1185G7 به همراه گرافیک Intel Iris X مدل دقیقی است که بررسی کردیم. برای رم دستگاه 16 گیگابایت از نوع DDR4 استفاده شده که کافیست. این لپ تاپ 14 اینچی دارای یک حافظه 1 ترابایتی از نوع SSD است که می توانید کانفیگ NVMe را نیز پیدا کنید. رزولیشن این نمایشگر 1080p است. وزن لپ تاپ حدود 1 کیلو تا 1.2 کیلوگرم بسته به کانفیگ است.

ایراد اصلی این لپتاپ در صفحه کلید آن است که طرح آن خیلی برای تایپ سرعتی خوب نیست. در کنار این موضوع بایستی بلندگوهای آن را نیز اشاره کنم که صدای 50 50 دارند، برای دیدن ویدئو و فیلم و پادکست عالی هستند ولی برای گوش دادن به موسیقی نیاز به صدای بم بیشتری احساس می شود.

این لپتاپ از رقبای خود که دل XPS و مک بوک پرو می باشد پورت های بیشتری به شما می دهد. سمت چپ آن دو پورت Thunderbolt 4 می بینید. در سمت راست آن میکرو اس دی ریدر، یک عدد usb و خروجی هدفون.

جمع بندی:

به طور کلی MSI Prestige 14 Evo دارای یک نمایشگر عالی برای امور طراحی و گرافیکی است. رنگ دقیقی دارد و چشم را اذیت نمی کند. عمر باتری آن حدود 11 ساعت است که از رقبای خود بهتر است. کلا این لپ تاپ برای گرافیست هایی که نیاز به یک سیستم سبک دم دستی دارند نیز مناسب است. شاسی محکم و دوام بالای متریال استفاده شده در آن نیز توجه شما را جلب خواهد کرد. تنها ایراد آن صفحه کلید و صدای اسپیکر آن است که بمی کمی دارد.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا