آموزشمطالب برتروردپرس

جلوگیری از نام کاربری و ایمیل های خاص در ثبت نام وردپرس

آیا شما هم دنبال راهی هستید که جلوی ثبت نام کاربران سایت خود را با نام کاربری خاص یا ایمیلی خاص مسدود کنید؟

مثلا جلوی انواع کلماتی که با کلمه admin ساخته می شود یا نام خودتان است را مسدود کنید تا جلوی ثبت نام هکرها را بگیرید. یا اینکه یک ایمیل خاصی وجود دارد که شما نمی خواهید امکان ثبت نام داخل سایت شما را داشته باشد.

افزونه Restrict Usernames Emails Characters برای این کار ساخته شده است. به کمک این افزونه می توانید نام های کاربری خاص یا ایمیل های خاصی که حاوی یک کلمه خاص هستند را مسدود سازی کنید.

بعد از فعال سازی افزونه کافیست از قسمت Settings » Restrict Usernames Emails Characters آن را پیدا کنید. بعد از باز کردن افزونه ابتدا بایستی در بخش general settings آن را فعال کنید.

بعد از آن اگر کمی اسکرول کنید به بخش اول می رسید که در این بخش می توانید کلماتی که نمی خواهید برای نام کاربری استفاده شود را با کاما از هم جدا وارد کنید.

اگر باز هم داخل همان صفحه اسکرول کنید می توانید به بخش مربوط به ایمیل ها نیز برسید . در این بخش در هر سطر عباراتی که می خواهید مسدود کنید را وارد کنید.

در بخش مربوط به error ها می توانید هشدارهایی که دوست دارید به کاربران نمایش داده شود. مثلا اگر کسی ادمین را انتخاب کرد ( اگر admin برای شما هنوز تعریف نشده ) ارور دهد که این نام برای کاربران سایت رزرو است.

امیدوارم این پست به کارتان بیاید. موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا