اخبار فناوریوردپرس

تولد گوگل مبارک

دیروز گوگل 23 ساله شد، اگر دیروز توجه کرده بودید متوجه این موضوع می شدید چرا که همه لوگوی های گوگل به شکل Doodle زیر درآمده بودند.

گوگل چند بار در تاریخ ، زمان تولد خودش را تغییر داد! همانطور که می دانید گوگل در سال 1997 و در روز 15 سپتامبر آن سال ثبت اولیه شد. اگر مبنای تولد گوگل تاریخ ثبت دامنه باشد پش 15 سپتامبر تاریخ تولد گوگل است ولی خود گوگل 27 سپتامبر را برگزیده است.

پروژه گوگل در سال 1996 شروع شد. در آن زمان لری پیج و سرگئی برین در دانشگاه استنفورد تحصیل می کردند. در ماه ژانویه تصمیم به ایجاد چیزی گرفتند که این روزها ما آن را به عنوان گوگل می شناسیم.

کمپانی گوگل رسما در 4 سپتامبر 1998 ثبت شد. پس چرا 27 سپتامبر روز تولد گوگل است؟ به این دلیل که در تاریخ 27 سپتامبر گوگل توانست به میزانی که پیش بینی کرده بودند در فهرست بندی صفحات وب در آن زمان ، دست پیدا کند. به همین دلیل این تاریخ را به عنوان تولد گوگل جشن میگیرند.

البته در سال های گذشته چند بار گوگل تاریخ های مختلف را جشن گرفته ، آن هم فقط به دلیل یادآوری تاریخ های مختلف، ولی همیشه 27 سپتامبر را به عنوان تولد خود جشن می گیرد.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا