آموزشوردپرس

تعمیر مجدد ساختار لینک – پیوندهای یکتا – در وردپرس

اصولا در هر سایتی چه وردپرسی چه هر سیستم مدیریت محتوای دیگر، با ایجاد یک پست، صفحه یا هر مجموعه اطلاعاتی دیگر ، یک آدرس یکتا ( به قول وردپرس پیوند یکتا ) به آن اختصاص داده می شود. حالا ممکن است به چند دلیل شما در استفاده از آدرس ها دچار مشکل شوید. مشکلی ترسناک، هر آدرس یا پیوندی که در سایت شما وجود دارد وقتی روی آنها کلیک می کنید با ارور 404 پیدا نشد یا حتی هیچ اروری مواجه نمی شوید ولی چیزی باز نمیشود.

اصولا این مشکل وقتی اتفاق می افتد که فایل .htaccess توسط یک پلاگین بدون اطلاع شما دچار ویرایش می شود یا اینکه شما از هاستی به هاستی جدید نقل مکان می کنید و لینک های شما خراب می شوند.

خراب شدن لینک ها برای سئو سایت شما بسیار خطرناک است، پس اگر برای شما این اتفاق افتاده و با جستجو به سایت ما رسیده اید سریعا به شما راه کار رفع این مشکل را می گویم.

شما بایستی به تنظیمات وردپرس بروید، وارد بخش پیوندهای یکتا شوید. روی هر حالتی که قراردارد ، یکبار مجدد تنظیمات را ذخیره کنید.

بعد از ذخیره سازی مشاهده می کنید که پیام زیر نمایش داده می شود مبنی بر اینکه ساختار لینک ها مجدد در دیتابیس وردپرس ساخته شد و مشکل باز نشدن لینک های سایت شما رفع شد.

اگر با کار بالا مشکل باز نشدن لینک های شما رفع نشد پس یک افزونه باز هم فایل .htaccess شما را دستکاری کرده است، پس راه کار این است که پوشه پلاگین های وردپرس را تغییر نام دهید تا همه افزونه ها از کار بیفتند و تک تک با فعال سازی مجدد افزونه دارای مشکل را پیدا کنید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا