تصاویر در اینستاگرام مجدد در صدر نمایش هستند

با توجه به کمپین بازگرداندن اینستاگرام به دوران اوج ! که چندی است توسط مدیران اینستاگرام راه اندازی شده، اخیرا توجه این شبکه اجتماعی به تصاویر بیشتر شده و همانطور که متوجه شدید محتوای ریلز یا ویدئویی کمتری مشاهده می کنید، همچنین پیشنهادات بابت مشاهده پست های رندوم یا مورد علاقه کمتر شده است.
اینکه اینستاگرام مجدد توجه خودش را به تصاویر معطوف کرده است، بابت این موضوع است که این شبکه اجتماعی از روز اول شبکه اجتماعی عکس محور بوده و نیازی به رقابت با یوتیوب یا حتی تیک تاک ندارد. هر کدام از شبکه های اجتماعی شخصیت خودشان را دارند.
همچنان در اینستاگرام ریلز میزان بیشتری مخاطب به خودش جذب می کند ولی میزان درگیری کاربران یا engagement بیشتری با تصاویر بدست می اید به نحوی که مشخص شده با انتشار تصاویر در اکانت هایی که اخیرا فقط کار ویدئویی انجام می دادند رشد engagement بسیار بالا بوده است.
اگر برای صفحات خود برنامه ریزی محتوایی دارید بهتر است که در طول هفته حتما یک سری پست تصویری منتشر کنید.