آموزشاخبار کریپتوارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیت کوین – 22 فروردین 1401

همانطور که گفتم قرار بر این شد که دیگر روزانه درباره ارزهای دیجیتال مختلف پست بذاریم. سعی می کنم هرروز خلاصه ای از تحلیل بازار بیت کوین که در سایت های مختلف منتشر می شود را ترجمه و داخل سایت بذارم پس در ادامه با من همراه باشید.

در نمای روزانه شاهد هستیم که MACD در حال از رمق افتادن است و اگر همین روند را بتوانیم تا انتهای روز ادامه دهیم احتمالا شاهد رشد در روزهای آینده خواهیم بود . همچنین در نمای بولینگربند BB هم شاهد رسیدن به قسمت پایین شاخص هستیم و با برخورد به آن احتمالا روند رشد را ادامه خواهیم داد. نکته مهم این است که در تایم فریم های ساعتی بازار ریزشی است ولی در تایم روزانه و هفتگی همچنان در حال رشد هستیم.

همچنان اهداف قیمتی ذکر شده برای بیت کوین صادق است. احتمالا بعد از شروع رشد مجدد رشد بیت کوین در قیمت های 43 و 45 هزار دلار مقاومت هایی خواهیم داشت ولی این سری دیگر MA 200 نمی تواند قیمت را سرکوب کند و تا 50 هزار دلار رشد خواهیم داشت.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا