خودمانی

بچه داخل تصویر کاور آلبوم نیروانا از این گروه شکایت کرد

تصویر بسیار معروف آلبوم Nevermind گروه نیروانا، که داخل آن یک بچه است ، برای این گروه بعد از 30 سال دردسرساز شد، Spencer Elden کسی است که تصویر کودکی وی برروی کاور این آلبوم قرار گرفته و اکنون 30 سال سن دارد و با ادعای پورنوگرافی کودکان از بند نیروانا ، تمامی دست اندرکاران این آلبوم، همسر سابق کرت کوبین شکایت کرده و درخواست کرده که همه افرادی که در این شکایت از آنها نام برده شده نفری 150 هزار دلار به عنوان غرامت پرداخت کنند.

مادر و پدر این کودک در زمانی که این تصویر تهیه شد مبلغ 200 دلار را دریافت کردند. ولی هیچ وقت اجازه انتشار و استفاده از تصویر را نداده بودند به همین دلیل الان آقای الدن می تواند این دعوی را استارت بزند.

تکلیف کاور آلبوم بعد از اتمام این دعوی مشخص نیست و احتمالا یک کاور دیگر با مضمونی بر اساس سینگل هایی که از آلبوم در آن زمان قبل از انتشار آلبوم در دسترس علاقه مندان گرفته بود انتخاب شود.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا