آموزشارز دیجیتالمطالب برتر

بهترین VPN برای ترید با امکان خرید با تتر

همانطور که می دانید برای تریدینگ بدون دغدغه شما نیاز به داشتن یک VPN حرفه ای هستید که تماما لوکیشن شما را مخفی کنند و همچنین امکان kill switch نیز داشته باشد.در این پست سه VPN عالی را به شما معرفی می کنم که خودتان نیز می توانید با تتر روی بستر شبکه ترون خریداری کنید.

شماره 1 – نورد VPN | NordVPN

همانطور که می دانید نورد وی پی ان یا NordVPN ، شماره 1 جهان است. این وی پی ان امکان پرداخت سالانه و دوسالانه با ارزهای دیجیتال را دارد و الان می توانید تا 78 درصد تخفیف روی پلن دو ساله با کد تخفیف kralow بدست بیارید.

از مهم ترین نکات درباره این VPN لیمیت 6 دستگاه هم زمان، بیش از 3000 لوکیشن، دارای امکان Kill Switch و داشتن چند سرور با ip ثابت است.

شماره 2 – سرف شارک Surfshark

این وی پی ان کمی ارزانتر از نورد تمام می شود. حدود 2.5 دلار برای پلن دو ساله از شما دریافت می کند و نیازی به کد تخفیف ندارد. این وی پی ان دارای 3000 لوکیشن است، تعداد دستگاه هایی که می توانند از اکانت شما استفاده کنند نامحدود است و با تمامی ارزهای دیجیتال می توانید هزینه های آن را پرداخت کنید.

شماره 3 – وینداسکرایب windscribe

این وی پی ان گزینه مقرون به صرفه است، تا 2 دلار می توانید هزینه ماهانه را کاهش دهید ولی تعداد سرورهای آن بسیار کم است و امکان Kill Switch آن بگیر و نگیر دارد و برخی اوقات کار نمی کند. تعداد دستگاه هایی که می توانند همزمان از آن استفاده کنند بی نهایت است.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا