آموزشکسب و کار

بهترین راهکار برای مدیریت فایل های شخصی و سازمانی

شرکت های کوچک و بزرگ هر روز کلی مستند تولید می کنند، این مستندات شامل قراردادهای کاری، فایل های اکسل حسابداری، اسناد مهم شرکت و سایر فایل هایی است که بین کارمندان و پرسنل رد و بدل می شود. مشکل اصلی در زمینه نگهداری از فایل ها این است که یا فایل ها داخل سیستم های شرکت هستند و در زمان تعطیلی شرکت یا مسافرت افراد ، ممکن است دسترسی به فایل خاصی مقدور نباشد. اینجاست که راهکارهای ابری مقرون به صرفه ذخیره سازی وارد میدان می شوند.

ساده ترین شیوه ذخیره سازی دیتا، گوگل درایو است، این سرویس 15 گیگابایت فضا در اختیار شما می گذارد که برای استفاده شخصی است. اگر نیاز سازمانی داشته باشید کمی کار پیچیده می شود.

خوشبختانه این روزها می توان پیچیدگی این موضوع را از بین برد. فرض کنید یک vpn یا سرور مجازی برای شرکت یا سازمان شما تهیه شده است که داخل ایران است و ترافیک نیم بها داشته باشد. شما می توانید برای افراد مختلف روی آن دسترسی تعریف کرده و یک فایل سرور برای ذخیره سازی دیتای شرکت روی آن ایجاد کنید.

ما در برانکس می توانیم این کار را برای شما انجام دهیم. هزینه های این سرویس ها به شدت مقرون به صرفه هستند چرا که نیاز سازمان را شناخته ایم، برای ذخیره سازی اطلاعات می توان به هارد های دیسک دار بسنده کرد. چرا که عمر بالایی دارند و ارزان تر هستند. پنل های دسترسی و سیستم عامل سرور برای لود سریعتر بایستی روی حافظه های نسل جدید NVMe نصب و راه اندازی شوند. ترکیب این دو موضوع خدمت جدید برانکس را تشکیل داده است.

سرورهای مجازی برانکس با سیستم عامل ویندوز

2 گیگابایت رم

1 هسته پردازشی

25 گیگابایت فضا برای سیستم عامل روی حافظه پر سرعت NVMe

برای راه کار ذخیره سازی نیز از 100 گیگابایت تا 3 ترابایت فضا می توانیم به سرورهای مشتریان اختصاص دهیم.

علاوه بر موارد ذکر شده امکان راه اندازی سرویس VPN برروی این سرورها نیز وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تلگرام ما در ارتباط باشید 09379092193

موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

حتما ما را در توییتر دنبال کنید