بهترین ترند های مارکتینگ برای اینستاگرام برای سال 2023

چیزی به پایان سال نمانده است. بهتر است که یواش یواش نحوه مارکتینگ در اینستاگرام را بروز کنیم. در این پست یک سری ترندهای مارکتینگ در اینستاگرام که جدیدا مد شده است را بررسی می کنیم.
خرید به صورت آنلاین و پخش زنده:
ترند جدیدی که در اینستاگرام آمده این است که اگر دنبال کننده زیادی دارید و می خواهید با یک برند خاص کار کنید می توانید خرید کردن و گشت و گذار کردن در آن برند را به صورت لایو در اینستاگرام پخش کنید. این مورد بیشتر برای برندهای لباس مناسب است.

ایجاد میم های ویدئویی اورجینال:
از ویدئوهای وب یا صفحه خودتان سعی کنید میم های ویدئویی اورجینال و طنز ایجاد کنید تا هم در اینترنت به بهانه طنز ویدئوی شما بچرخد هم اینکه بتوانید از این راه صفحه و برند خود را در جلوی چشمان مخاطبان بیاورید، این مدل میم های ویدئویی برای همه صنایع و کسب و کارها مناسب است.
استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران عادی:
به مشتریان برند خود بگویید که با محصولاتی که از شما خریده اند ، محتوای تصویری و ویدئویی در اینستاگرام منتشر کنند و شما را تگ کنند ، این شیوه جدیدا کارایی بیشتری از اینفلوئنسرها دارد و مخاطبان بیشتری برای شما به همراه دارد.
از المان های نوستالژیک استفاده کنید:
از المان های نوستالژی هر فرهنگ استفاده کنید تا بتوانید توجه افراد یک جامعه را هدف قرار دهید و باعث شوید با برند یا محصولات شما احساس نزدیکی کنند. این شیوه برای تمامی کسب و کارها مناسب است و اصلا نیازی نیست که به دنبال ارتباط بگردید.
موفق و پیروز باشید.