آموزشتولید محتوامطالب برتر

اینستاگرام نتایج جستجو شخصی سازی شده را معرفی کرد

اینستاگرام الگوریتم جستجو در محتوای اینستاگرام را شخصی سازی کرده است. البته این ویژگی هنوز برای همه کاربران در دسترس نیست.

اینستاگرام به تازگی مدل جدیدی از الگوریتم را استفاده می کند که بر اساس اکانت هایی که فالو دارید، محتوایی که جستجو کردید، محتوایی که در چند ماه اخیر پسندیدید، به شما نتایج جستجو را در تب جدیدی به نام For You نمایش می دهد.

مثلا در تصویر زیر برای کلمه مراقبت از مو جستجو کردیم و در نتایج جستو در نخستین تب که نامش For You است بر اساس محتوای فالو شده یا لایک شده نتایج دسته بندی شده اند. یک تجربه جستجو کاملا شخصی سازی شده.

این حالت جدید بسیار عالی است. چرا که محتوای اخیر و جدید تولید شده مبنای انتخاب هستند، چه از محتوای لایک شده و مرتبط و چه از میان محتوای تولید شده توسط فالو ها. این باعث می شود که راحتتر پست های شما دیده شوند.

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا