اخبار فناوری

ایسوس سری ROG Phone را بروز کرد

وقتی شما یک محصول گیمینگ تراز اول دارید که بایستی همواره از بهترین سخت افزار موجود بهره ببرد، تکلیف شما مشخص است، هر وقت که بروز رسانی سخت افزاری از طرف یک تولید کننده ارائه می شود بایستی محصولات خودتان را به آخرین نسخه از آن سخت افزار بروز کنید. داستان راگ فون 5 هم همین است. ایسوس راگ فون 5 گوشی بسیار خوبی بود و همچنان هم است! ولی با انتشار پردازنده کوالکوم اسنپدراگون 888+ نیاز بود که راگ فون نیز بروز شود.

راگ فون 5 اس و راگ فون 5 اس پرو ، معرفی شدند. هر دو از پردازنده 888+ اسنپدراگون استفاده می کنند. نسخه پرو در بهترین مدل دارای 18 گیگابایت رم! و حافظه 512 گیگابایتی است. مدل غیر پرو ولی همانند مدل راگ فون 5 است فقط پردازنده بهتری دارد. همچنین در راگ فون 5 اس پرو ، نمایشگر 360 هرتزی قرار داده شده! نسخه پرو با قیمت 1400 دلار ( مدل پایه ) عرضه می شود و مدل معمولی از قیمت 991 دلار برای مدل پایه عرضه می شود.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا