تولید محتوا

انجام کلی کار خودکار به کمک ifttt

امروز یک سرویس بسیار جالب را می خواهم به شما معرفی کنم البته خیلی وقت پیش ( خیلی خیلی وقت پیش ) این سرویس رو در وبلاگ های دیگر معرفی کردم ولی در این پست قصد من این است که نسخه جدید این سرویس دوست داشتنی رو به شما معرفی کنم. به کمک ifttt می توانید کلی از برنامه های روزانه خودتان را به صورت خودکار انجام دهید. در ادامه با من همراه باشید.

فرض کنید شما یک وبلاگ مثل همین وبلاگی که دارید مطالعه می کنید دارید و می خواهید بعد از پست یک مطلب جدید به صورت خودکار در توئیتر، فیس بوک ، اینستاگرام، لینکدین و کلی جای دیگر منتشر شود. شیوه سنتی کار بدین شکل است که بعد از انتشار پست در هر کدام از شبکه های اجتماعی مذکور وارد بشین و دونه به دونه عنوان پست، آدرس و تصویر شاخص را قرار بدین و پست جدید خودتون رو در آن شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید. این شیوه سنتی شاید چند ساعت طول بکشد. راه سریعتر دقیقا سرویس ifttt است.

نام کامل این سرویس در واقع این است: ” اگر این اتفاق افتاد ، آن کار انجام شود! ” . شما می توانید بعد از ثبت نام داخل این سایت سرویس های دلخواهی خودتون از توییتر گرفته تا فیسبوک و اینستاگرام را به آن متصل کنید تا هر کدام را که دوست دارید به آن یکی متصل کنید. مثلا توییتر بروز شد خودکار فیس بوک هم بروز بشه یا برعکس. این پست رو اگر در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنید توسط ifttt منتشر شده!

امیدوارم این پست در تولید محتوا و همچنین بروز رسانی شبکه های اجتماعی به کارتان بیاید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا