آموزشوردپرس

آموزش اضافه کردن نقشه گوگل به سایت وردپرسی

اگر دوست دارید آدرس محل کار یا هر چیز دیگری را به سایت وردپرسی خود اضافه کنید جای درستی آمدید، در این پست به شما آموزش خواهم داد که چقدر ساده می توانید این کار را انجام دهید و یک نکته مهم را هم در انتهای پست درباره محدودیت روی دامنه های ملی به شما می گویم.

به صورت کلی به شیوه ای که در این پست به شما آموزش می دهم بدون محدودیت و نگرانی می توانید نقشه گوگل را در سایت خود جاسازی کنید و مشکلی با دامنه ملی در این شیوه نیست.

برای جاسازی کردن نقشه گوگل در سایت وردپرسی شما به کد html نیاز دارید. برای این کار لوکیشن مد نظر را در نقشه گوگل پیدا کنید و سپس برروی دکمه share کلیک کنید.

سپس در صفحه ای که باز می شود در تب embed map بروید و کد html را همانند تصویر زیر کپی کنید.

سپس این کد را در ابزارک html هر صفحه سازی که استفاده می کنید یا خود وردپرس قرار دهید تا نقشه لوکیشن مورد نظر شما نمایش داده شود.

نکته ای که در این کار وجود دارد این است که دامنه دات کام می تواند به api گوگل مپ دسترسی داشته باشد، در برخی سیستم های سایت ساز و صفحه ساز به کمک api با زدن مثلا نام کسب و کار ، نقشه آن نمایش داده می شود این امکان روی دامنه های ملی وجود ندارد. تحریمی که همه از آن صحبت می کنند در دسترسی به api نقشه گوگل است.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا